Thursday, September 2, 2010

Cara Anwar liwat Saiful : Kenapa Karpal mohon prosiding incamera ?

Sehingga hari terakhir keterangan saksi utama, Karpal Singh, Ketua Peguambela Anwar gagal mendiskreditkan Mohd Saiful Bukhari Azlan. Kegagalan paling utama Karpal adalah memohon prosiding secara tertutup (incamera) apabila Saiful mahu memberi keterangan secara terperinci bagaimana dia diliwat oleh Anwar pada 26 Jun 2008,di Unit 11-5-1 Desa Damansara Kondominium, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang.

Apabila Karpal memohon prosiding tertutup, semakin ramai rakyat Malaysia yang sebelum ini tidak percaya Anwar melakukan perbuatan terkutuk itu, mula menjadi ragu-ragu. Soalan paling popular berlegar : Kalau benar Saiful berbohong, kenapa Karpal mohon prosiding secara tertutup ? Apa yang mahu disembunyikan oleh Karpal tentang kelakuan buruk Anwar, hingga terpaksa pohon bicara secara tertutup ?

Keterangan Saiful pada 3 Februari 2010 (terbuka)


Saiful menjelaskan pada 26 Jun, dalam mesyuarat staff, di Seksyen 16, Petaling Jaya, jam 10.30 pagi, Anwar telah mengarahkannya untuk datang ke Desa Damansara Kondominium, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, milik Hassanuddin (sahabat baik Anwar), untuk membincangkan soal jadual kerja. Anwar arahkannya berada di unit 1151 kondo itu pada jam 2.15 petang, selepas Anwar selesai bermesyuarat dengan Prof Ariff yang bermula pada 12 tengahari di unit 1152.

Menurut Saiful, pada jam 12 tengahari, Anwar bermesyuarat dengan Prof Ariff di unit 1152 dan pada jam 2.15 petang, Anwar bermesyuarat dengannya di unit 1151. Walaupun kedua-dua unit itu berlainan, tetapi kedua-duanya saling berdekatan dan kepunyaan Hassanuddin. Bacaan lanjut mengenai unit 1151 dan 1152, Kondominium Desa Damansara, sila baca "Kisah sebenar Anwar di Unit 1151 & 1152, kondo milik Hassanuddin", klik di sini

Saiful bertolak dari pejabat Anwar, di di Seksyen 16, Petaling Jaya pada jam 1.45 tengahari dengan menaiki van WPK 5925 dan sampai di kondo itu pada lebih kurang jam 2.15 petang. Sampai di post pengawal kondo itu, Saiful menyebut 'mohktar' kepada pegawal itu sebagai password untuk memasuki kondo. Saiful kemudian menggunakan intercom dengan menaip no unit 1151 serta sekali lagi menyebut 'mohktar' untuk memohon kebenaran memasuki unit itu.

Bila Saiful masuk ke unit 1151, dia nampak Anwar sedang duduk di meja makan. Saiful menyerahkan dokumen yang dikirimkan oleh Ibrahim Yaakub (ketua staff pejabat Anwar). Anwar memberitahu Saiful tentang jadual kerja dan selepas itu bertanya satu soalan. Kata Anwar : "Can i fuck you today"?.

Saiful menolak pelawaan Anwar. Dengan nada marah Anwar berkata "What?". Saiful ketakutan dan terpaksa mengikuti kemahuan Anwar untuk mengikutinya ke bilik tidur utama. Anwar tutup langsir bilik dan lampu bilik itu, tetapi cahaya samar-samar masih kelihatan melalui celah-celah langsir tersebut.

Anwar mengarahkan Saiful membersihkan diri di bilik air. Saiful bersalin pakaian di bilik air dan keluar dengan bertuala. Ketika itu dia nampak Anwar hanya bertuala, berdiri di hujung penjuru katil, sebelah kanan. Anwar kemudiannya memeluk Saiful sambil berdiri.

Ketika Saiful mahu menceritakan lanjut, Karpal mencelah supaya ditangguhkan keterangan pada keesokan harinya secara tertutup.

Keterangan Saiful pada 4 Februari 2010 (tertutup)


Pada hari ini, Saiful menyambung keterangannya berkenaan dengan aksi kejadian liwat Anwar ke atas dirinya.

1. Anwar yang hanya bertuala memeluk Saiful yang juga hanya memakai tuala, Anwar mencium mulut dan meraba-raba badan Saiful.

2. Anwar mula terangsang dengan sentuhan badan dan ciuman itu dan meminta Saiful menyapu KY Jelly di kemaluannya (Anwar) dan juga di dubur Saiful. KY Jelly merupakan bahan pelincir yang popular digunakan oleh peminat-peminat homoseksual untuk melakukan seks anal (dubur). Tujuan disapu KY Jelly di kemaluan Anwar dan di dubur Saiful untuk menyenangkan proses penetrasi(kemasukan) tanpa melibatkan koyakan dan kesakitan kepada pasangannya.

3. Anwar melucutkan tuala yang dipakainya dan dihampar di karpet/lantai penjuru sebelah katil kerana acara liwat itu tidak dilakukan di atas katil, sebaliknya di lantai tempat Anwar hamparkan tualanya itu.

4. Kemudian, Anwar melucutkan tuala Saiful dan meminta Saiful menonggeng dengan lututnya hampir kena badan untuk memudahkan Anwar memasukkan zakarnya ke dalam dubur Saiful.

5. Anwar yang tidak memakai kondom memasukkan zakarnya secara rakus dan dalam masa lebih kurang lima minit Anwar memancutkan air maninya ke dalam dubur Saiful.

6. Selepas itu, Saiful masuk semula ke bilik air untuk membilas badan. Apabila Saiful keluar dari bilik air, dia nampak Anwar sedang makan karipap daging yang sebelum ini telah dibelikan oleh Hassanuddin.

Sebaik sahaja melihat Saiful tidak ceria, sambil makan karipap, Anwar bertanya Saiful : "Are You Okay ?"









0 comments: