Tuesday, May 25, 2010

Bagaimana Anwar 'mengayat' Saiful..

Blogger gelagat anwar mendedahkan Karpal sedang berkira-kira untuk mendedahkan SMS Saiful kepada Anwar, tetapi Karpal tidak berhasrat untuk menjadikan bukti SMS sebagai 'bukti' di mahkamah kerana takut terkantoi. Karpal hanya ada SMS dari handpone Anwar, tetapi Karpal tidak ada SMS Anwar di hanphone Saiful. Karpal juga takut jika didedahkan bukti SMS itu akan mengukuhkan lagi karektor Anwar yang sukakan spesis 'jantan', kurus lampai dan berkulit putih melepak. Sekali iras, seperti adik angkat Anwar, Sukma Darmawan. Tetapi Saiful bukan Sukma.Dua watak yang berbeza.

Blogger CSI-Malaysia itu (yang sentiasa memerhatikan gelagat Anwar) mendedahkan pihak pendakwa mempunyai SMS Anwar yang berbunyi ‘Thanks, you were great. Tight like a virgin’ (Terima kasih, awak adalah seorang yang hebat. Ketat seperti seorang dara).

Ramai inner circle Anwar tahu, Anwar adalah seorang lelaki 'nakal'. Sebab itu dari dulu hingga sekarang keluarga Anwar menugaskan salah seorang ahli keluarga Anwar, Mokhtar (adik ipar Anwar) menjadi pegawal peribadi untuk mengawasi setiap gerak geri Anwar. Tetapi walaupun Mokhtar mengawasi, Anwar memang tetap licik seperti belut.

Kehebatannya berpidato, menyanyi, menari,berpuisi termasuk juga kehebatannya 'mengayat' wanita dan lelaki. Shamshida, isteri Azmin juga cair dengan ayat-ayat Anwar. Semua ini menjadi rekod mahkamah pada tahun 1998, sehingga Anwar pernah dipenjara gara-gara mengayat Shamshida.

Anwar sering kali mengayat Sukma, sehingga menimbulkan rasa cemburu Azizah. Biasalah nama lagi adik angkat. Anwar juga pernah mengayat Azizan, pemandu peribadi Azizah. Ini pun telah menjadi bukti mahkamah kerana Anwar dan Sukma didapati bersalah bersubahat meliwat Azizan Abu Bakar.

Bagimana pula dengan Saiful ? Apakah ayat-ayat cinta yang digunakan Anwar sehingga berjaya meliwat Saiful di Hong Kong, Singapura dan Thailand ? Ini pun telah disebut di mahkamah.

Saiful juga telah beri keterangan di mahkamah dengan mendedahkan Anwar menghadiahkannya sehelai seluar panjang slack hitam satu sut. Semua pakaian Saiful semasa kejadian itu iaitu kemeja lengan panjang warna hijau G2000, satu helai seluar dalam warna kelabu/hitam jenama Levis telah diserahkan kepada mahkamah sebagai bahan bukti.

Saiful juga mendedahkan Anwar sering memberi tip-tip kepadanya setiap kali melawat ke luar negara. "Yang rasmi (gaji saya) dibayar oleh kak Jun iaitu RM 1000 yang tak rasmi seperti elaun bergantung kepada trip-trip yang saya pergi. Sebagai contoh, ke Singapura – seribu dollar Amerika dan Hong Kong sepuluh ribu dollar Hong Kong"

Sebab itu apabila Saiful menghantar email pohon bekerja kerja, Anwar memarahi dan memujuknya dengan tawaran boleh belajar di mana sahaja dengan bayaran gajian bulanan yang penuh. Saiful mendiamkan diri dengan tawaran itu dan pada sebelah petang dia menghadiri mesyuarat AIC di rumah Anwar.

Dalam masa sama, Anwar membalas email Saiful dengan mengatakan "Tk kerana kesudian menyambung khidmat & menyambung pendidikan di universiti selanjutnya..masih ada ilmu yang belum dituntuti..ha ha ha"

Masih ada ilmu yang masih belum dituntuti ? Ilmu apa tu ? ha ha ha

0 comments: